dinsdag 25 oktober 2016

Bij Oma Dee: Liftpagina SED augustus

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Johanna heeft voor de actuele Scrap EveryDee een te liften layout gekozen.
Vandaag laat ik jullie graag mijn uitwerking zien.


Stansen: 
MFT: Cross-Stitch Square STAX Die-namics
Hartjes: Kesi'art Métaliks

Dit is de lift LO:
Picture 1 of hooray! - Fairground Main Kit Only by maggie_massey

Ben jij er al mee aan de slag gegaan?
Of inspireert je deze Layout voor het maken van een scrapbookpagina of misschien wel een kaart?

Fijne DEEnsdag!

5 opmerkingen:

  1. Je LO vind ik prachtig maar de foto vind ik GEWELDIG! Ik ben zelf niet vna het scrappen maar als ik dit zie zou ik bijna beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww! How cute that photo is and your page is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwei süße LO´s hast du gemacht...
    bis bald...

    LG ARDT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Judith! De foto is natuurlijk ook geweldig.
    Als kaart lijkt hij me ook heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen