dinsdag 29 maart 2016

Bij Oma Dee: Ingeblikt

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Maart is één van mijn favoriete maanden.
De winter neemt afscheid en de lente komt om de hoek kijken.
De eerste bloemen bloeien, vogeltjes fluiten, bouwen hun nesten, de lente ontwaakt. Lammetjes in de wei - ik geniet ervan! 

In maart is onze oudste zoon geboren en ook ik ben jarig.
In sommige jaren mogen wij ook Pasen vieren,
een bijzonder feest,
het feest van hoop en licht!

Maar met Pasen heeft mijn inspiratie niets te maken.
Wel met een verjaardag.

Wie mij al langer volgt, weet dat ik van cadeauverpakkingen houd (-;

Voor de verjaardag van Wiljam versierde ik een blikje.




Het blikje aan de onderkant voorzichtig geopend,
de inhoud verwerkt in een lekkere maaltijd,
blikje afgewassen en goed laten drogen.

Gevuld met snoepjes en het geldcadeau.
Bevestigd heb ik de bodem met Sticky Tape.
Het tape hecht goed, waardoor het blikje stevig gesloten blijft.

Alle gebruikte materialen  - behalve het blik dan (-;
vind je in de (web-)winkel van Bij Oma Dee

MFT Die-namics:


Design papier uit de SALE -collectie

Zijn jullie al benieuwd naar de nieuwe iDEE&post?
Nog eventjes geduld, het pakket komt bijna weer uit...

Geniet van de laatste dagen van maart!
Ik wens jullie een mooie week!

20 opmerkingen:

  1. Liebe Judith
    Ein tolles Geschenk! So frisch in den Farben und schön dekoriert. Da würd ich mich auch freuen.
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik zo mooi!
    Ook je bericht is leuk! Ik hou ook van deze tijd van het jaar,maar bij mij is mijn favoriete maand april. Dan ben ik jarig, normaal altijd in de paasvakantie, maar deze keer voor de tweede keer in mijn leven, net na de paasvakantie. Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, bij de abc challenge van Erna ( love to stamp) is het thema sterren, doe je mee? Ik ga er donderdag een bericht over maken.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee Judith, om het blikje aan de onderkant te openen, zo kun je hem hergebruiken.Dat ga ik zeker onthouden, maar of mijn versie net zo mooi gaat worden als die van jou betwijfel ik....jij bent tenslotte kado-verpakking-queen-1!!!
    Gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit. Leuk weggevertje heb je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another beautifully created gift Judith! Love the shades of green ... It looks so fresh! I wish that Idee & Post had a translate button!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi dat je dit hebt gemaakt. Geweldig leuk idee, ook!
    Staat hier nog steeds op de tafel. Erg leuk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en mooi tegelijk! Erg mooi om te zien en ik begrijp je fascinatie voor verpakkingen. Die zijn soms zo mooi dat je een kado niet eens wilt uitpakken ;-)
    Zeker als het zelfgemaakt is...

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en fris Judith en wat een leuk idee met dat blikje! Heel origineel! Van harte ook met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet dat jij van verpakkingen houdt... en van sterren ;) Wat een gave cadeauverpakking is dit! En ik zie die leuke birthday-stans van MFT. Goed idee om 'm te gebruiken als een soort labeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterren :) Bij mij altijd goed. Enig in deze frisse voorjaarskleuren en dit blikje vind ik al een cadeautje op zich. Prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw verpakkingen zijn altijd geweldig Judith! Deze is ook weer zo leuk, briljant idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet er dit vrolijk en fris uit! Sterren, ruitjes, labels...vind ik allemaal geweldig leuk!! Prachtig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, en een heerlijke uitwerking met die ruitjes.
    Ik ga zeker verder kijken naar wat ik hier allemaal gemist heb, het is duidelijk te lang geleden dat ik hier was ;-)
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte! Op je verjaardag kom ik nog terug hoor voor je denkt, "ik heb niets gehoord van Gerdine". Je blikje is geweldig leuk en die birthday stans super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ik sluit mij helemaal aan bij de dames boven mij. Een super leuke post

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog van harte jullie. Mijn zoon is ook jarig in maart. Wat een gave verpakking, helemaal Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Judith,
    was für eine tolle Idee. Ich glaube, die werde ich gnadenlos kopieren ;))) allein schon deine Farbwahl und die Dekoration, macht es zu einem WOW Geschenk.
    GlG Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen