dinsdag 22 maart 2016

Bij Oma Dee: De sfeer van Pasen

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Wij zitten in de Stille Week,
bereiden ons voor op het Paasfeest.

Pasen betekent Hoop, Nieuw Leven.

Hoe mooi is het als kleine kuikentjes uit het ei komen,
in de wei weer lammetjes huppelen,
vogels een nest bouwen,
bloemen gaan bloeien,
knoppen aan de takken te zien zijn,
het gras gaat groeien,
de lente ontwaakt

Daarom vandaag de eitjes uit de set Chirpy Chirp Chirp van Lawn Fawn,
gestanst met de bijpassende Lawn Cuts.


Het schattige mini konijntje is van Memory Box,
de dies kocht ik vorig jaar al Bij Oma Dee.


Een verjaardag is ook een nieuw begin,
een begin van een nieuw levensjaar.


Ik wens jullie een
goede (Stille) week
met oog voor de ontluikende natuur!



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paaskaartjes. De Stille Week. Wat klinkt dat mooi. Hoop en nieuw leven, als dat er toch niet zou zijn... Toeval wil dat ik het erg druk heb deze week én op donderdag een crematie, past niet echt binnen het motto ;) Maar tijd om te genieten van de ontluikende natuur en als het even kan de zon, maak ik zeker. Je verjaardagscadeautje met lichtje en konijntje is prachtig en heel symbolisch. Kaartje staat er heel mooi bij. En dat kleine konijntje, zo lief. Mooie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook geen stille week. Ik vind je kaartjes super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten! Jij ook een goede stille week! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Ziet er zo lief uit... En voor vandaag: van harte gefeliciteerd! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I just love your style and your creativity! This is a beautiful set and those gifts are adorable with your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,

    volgens mij ben je een dezer dagen zelf jarig! Dus van harte gefeliciteerd!
    Je paaskaartje is leuk. Ik maak ze eigenlijk nooit, geen idee aan wie ik ze moet sturen. Je verjaardagskaart is top! En het cadeau ook!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. War een mooie post heb je weer gemaakt en je kaartjes zijn weer zo Mooi ik wens jullie ook hele fijne paasdagen toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Guten Morgen Judith, dieses Stempelset ist sooo voller Möglichkeiten -zauberhaft eingesetzt.
    GlG Elisabeth und ein paar schöne Ostertage

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Du hast wunderschöne Werke gezaubert liebe Judith...
    Love it!
    Hier ist auch Regen...
    An Ostern hoffen wir auf Besserung!
    Ganz liebe Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Judith, deze heb ik gemist.
    Die dag was een zwarte dag in België.
    Maar we gaan verder met veel hoop en liefde. Ik wens je alsnog een fijne verjaardag!! Knuffel Sarah

    BeantwoordenVerwijderen