dinsdag 18 augustus 2015

Bij Oma Dee: Blooming Flower Cushion

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vandaag kan ik het laten zien, hét Blooming Flower Cushion. 
Maanden aan gewerkt, dat wil zeggen, zo af en toe een rondje gehaakt. Weer weggelegd en dan weer eens opgepakt (-; Maar nu is het af.


Geïnspireerd heeft mij José. Zij haakte DIT kussen.


Het patroon is online te vinden bij Lucy van Attic 24, click HIER.

Ik haakte met Cocktail 4 Points van De Bondt.
Een directe link naar dit zachte garen heb ik niet,
maar je kunt Miranda altijd mailen (contactgegevens onderaan de pagina).

Kijk maar hoeveel keuze wol en garen er is in de winkel van Bij Oma Dee:


... en dat is nog maar één hoek. Tegenover deze kast staat nog een rij (-:

Ben jij ook met een haak- of brei project bezig?
Of ligt er nog een begonnen werkje te wachten...?

Ik zou het leuk vinden, als je hierop een reactie wilt achterlaten.
Dank je wel!

Ik wens jullie een gezellige DEEnsdag!



15 opmerkingen:

  1. Heel mooi kussen! Ik zag het al vaak in één kleur, maar met deze combinatie van 3 kleuren is het nog veel mooier vind ik.
    Zelf ben ik bezig met een groot project; een herfstdeken. Er ligt ook nog een begonnen sjaal te wachten. En nog 1001 ideeën in mijn hoofd ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow, wow! Judith, wat een werk!! Heel gaaf gedaan! Ditligt echt te pronken op je bank! Tja, ik heb nog wel een haak UFO liggen, ja... Hoef nog maar één rand geloof ik. Maar het het hele project is schots en scheef en ik weet niet of dat ooit nog goed gaat komen. Blijkbaar ben ik geen haakster die netjes regelmatig haakt. Hoe verder naar de bovenkant, hoe breder het wordt... Geef mij maar stofjes om een quilt te maken, dat doe ik liever...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen het haken al. Zo knap! Heb daar dus geen geduld voor. Jij duidelijk wel, en je kan het ook nog eens heel netjes. Echt onwijs mooi geworden Judith!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf zeg! Echt een pronkstuk op je bank, die kleuren zijn zo mooi!! En ja, op mijn blog staat vandaag mijn sjaal, net af. Nu ben ik een tasje aan het haken, van by Claire, leuke patronen. En eigenlijk heb ik altijd iets omhanden, dat kun je doen in het bijzijn van anderen, zonder asociaal te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf Judith! De kleurencombi vind ik fantastisch. Echt een mooie blikvanger. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How beautiful!! You must be so pleased with your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die kussen prachtig geworden. past super in je interieur!
    geduldig werkje en heel knap gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow echt prachtig geworden en mooie kleurtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, dus dat kun je ook al! Heel mooie kleuren bij elkaar...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Ik zie overal leuke haaksels voorbij komen, maar het is niks voor mij. Heb het geprobeerd, hoor! Maar met kramp in de vingers vond ik het geen succes, weinig ontspannends aan... Maar dit kussen is top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een pronkstuk!! Geweldig!!
    Nee, ik heb geen on-af-gemaakt werkje liggen......ik kan niet haken. Wel pogingen gedaan, maar ik denk dat ik daar gewoon het talent niet voor heb. Jij duidelijk wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan dus helemaal niet haken.....ik ben hier wég van. Prachtig; en de kleuren ohhh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi! Echt een hele mooie kleurencombi! Daar zullen heel wat uurtjes in hebben gezeten.... Ik vind het knap hoor dat haken, ik heb al veel pogingen gedaan, maar hou het maar gewoon bij freubelen met papier! ;)

    BeantwoordenVerwijderen