dinsdag 18 november 2014

Bij Oma Dee: iDEE&post inspiratie Christmas Cheer

Goedemorgen, 
Het is weer inspiratie-DEE-nsdag.

Ook deze week koos ik voor het rendieren patroon uit de paperpad Oh DEER van Fancy Pants (iDEE&post). Dit design is mijn favoriet uit deze serie (-:

Basiskaart Card Shoppe, aqua cardstock Bazzill,
halve cirkel gesneden, touwtje, button (uit het pakket) en een tekst (Cheerful Christmas Greetings MFT). 
Veel meer vond ik niet nodig.
En jij?






Cheerful Christmas Greetings





19 opmerkingen:

  1. Snap dat je dit papier erg leuk vindt, wat een droppies die kleine rendiertjes. Ik vindt je kaart TOP ! En er hoeft zeker niets meer aan toegevoegd te worden......

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super gaaf kaartje, heel mooi ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is zeker niets meer nodig...zo is je kaart prachtig! Geweldig papier is dit, ook mijn favoriet!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha het is juist een papiertje waar ik niet zo veel mee kan.....tot nu! Je hebt me op een idee gebracht. Leuk Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart, Judith! De papiertjes van Fancy Pants zijn zo leuk. Ook ik ben met dit papier en deze button begonnen. En inderdaad, meer hoeft er niet op, het is perfect zo. Tekststempel is ook heel gaaf en het touwtje onder de button maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk papier is dit toch, ik vind je kaartje helemaal schattig! Liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet. Love the layout for your card Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, dit papier is ook zo leuk! Leuk design, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart, en ook weer niet te kersterig. Mooi gedaan!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig leuke kaart Judith, papier is inderdaad super met al die rendiertjes!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Judith,
    gaaf kaartje zeg! ik vind de rendiertjes ook zo gaaf! Wel een gevaar dat ik ze dan niet gebruik. Klinkt gek, maar dan wil ik het echt even bewaren voor mezelf.
    Even een antwoord op je vraag: als je nu postzegels koopt staat er een 1 of een 2 op. Dus geen bedrag. Dan hoef je niet bij te plakken. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig resultaat!! Ik vind het super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klopt; niets meer aan toevoegen; die rendiertjes vind ik zelf ook de klapper. Mooi ontwerp. Alles klopt; dat is je wel toevertrouwd. Handgemaakt juweeltje hoor!!
    Fijne avond!
    groeten en wie weet tot gauw.
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een súper tof kaartje!!
    Het papier met die rendiertjes is echt geweldig!!!
    Fijne avond, groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit papier is zo gaaf! Erg leuke sketch! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen