vrijdag 7 maart 2014

Nieuw kleurtje

Goedemorgen op deze nieuwe KNUTSEL & ZO vrijdag!

Het zonnetje heeft ons de afgelopen dagen al aardig verwend. 
Een fijn gevoel te weten dat de lente voor de deur staat. De voorjaarsbloemen staan volop in bloei.

Gaat het bij jullie ook al kriebelen om een voorjaarsschoonmaak te houden, de tuin weer te bevrijden van het eerste onkruid,
een nieuwe laag verf op de kozijnen of een nieuw kleurtje op de muur?

Weet je dat KARIN in haar WEBWINKEL van KNUTSEL & ZO ook een schoonmaak houdt? Maar dan van knutselmaterialen. 
Neem gauw een kijkje, want Op=Op en 30% korting is mooi meegenomen!

Mijn kaartjes van vandaag past ook wel bij het thema:
 nieuwe kleur = happiness

Met sponsjes de inkt geveegd

Deze veeg is gestempeld met Abstract Art van  MFT.

De gestanste 'Parchment' is eigenlijk vierkant. Ik heb de maat aangepast door het papier door te snijden en in te korten. Vervolgens op elkaar geplakt en de snijlijn bedekt met twine.

Het idee en de uitvoering is niet nieuw, nee,
maar de kwast uit het setje Marianne Design Creatables Tool Set
vroeg er haast om ook op deze manier te worden gebruikt (-:

Mocht je nou denken, ik heb nog andere ideeën met de Tool Set Creatables,
de inkt, twine of Collectable Parchment and Label?
Je vindt alle benodigdheden in de WEBWINKEL van KNUTSEL & ZO.



Heel veel Marianne Design artikelen zijn met 30% korting verkrijgbaar
met uitzondering van de collectie 2014.
Maar ook op de nieuwste collectie geeft Karin 10% korting.

Neem je ook een kijkje op de blogs van

Ik wens jullie een kleurrijk weekend!

NB: Na een tip van Aartje en Margot stuur ik deze kaart in bij DCL #205

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten Judith, fris en kleurig!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Judith wat superleuk! Vooral de bovenste vind ik heel gaaf. Je moet hem insturen bij de challenge van Dutch Cardl Lovers, daar is hij echt helemaal perfect voor.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde net zeggen wat Aartje boven mij al heeft gezegd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk gedaan met die kwasten en inkt. zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid hier! Geweldige kaartjes. Vooral die bovenste met die te gekke kleurtjes.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Judith! Wat ontzettend gaaf!
    Ik dacht eerst: wat knap dat ze zo'n veeg kan maken met inkt! Las daarna de kleine lettertjes ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk deze vrolijke kleurtjes Judith, wat een topkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bedacht van dit veeg Judith, ziet er super uit! En zo krijg je toch zin in de lente! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geniet altijd van jouw leuke en frisse kaartjes. Ook al reageer ik niet meer altijd, ik volg je nog steeds :). Lief dat je even naar ons vraagt. Helaas gaat het met mij niet zo goed. Ik ben de afgelopen 2 jaar 5 x aan mijn rug geopereerd zonder succes. Nu de op's kan ik nog veel minder als daarvoor. Daardoor ben ik n u ook 100% afgekeurd, wat ik nooit had kunnen bedenken. Ik was degene die overal naar toe vloog en van alles en nog wat deed. Nu ben ik blij dat ik rond om mijn huis een beetje kan doen.Lichamelijk is het niet fijn, maar het accepteren is nog veel erger. Maar goed, optimistisch blijven helpt wel. Ik verlies de moed niet. Met mijn man gaat het iets beter.Alleen heel veel last van zijn heup. Waarschijnlijk komt dit allemaal door de vreselijk klap die we in Schotland gemaakt hebben. We zijn nog steeds, let wel 3 jaar(!) in strijd met verzekeringen en rechtspraak. Eens zal het goed komen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf, vooral de bovenste!! Erg leuk dat je meedoet met DCL, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whaaaaaaa die eerste kaart is zooooo tof!!
    Dat wordt een winnertje bij DCL let op mn woorden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow love the use of color on these cards.. totally fabulous..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik ben ook fan van die kleurige kaart :) Maar die tweede mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, die zijn zoooo leuk die kaarten. gaaf! Ik ga toch maar even neuzen in de webwinkel....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moooi en lekker vrolijk, allebei de kaarten!

    Fijn weekend Judith :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker fris; hier word je ook helemaal happy van. Ik vind ze beiden erg mooi maar 'sneuvel" vooral voor de kleuren op je eerste kaart. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke kaarten! Gaaf om die verfkwast zo te gebruiken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze heel erg mooi, Judith, leuk bedacht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Wat grappig met die kwastjes en de verflijnen zo. En in heerlijke knalkleuren zijn het geweldig vrolijke kaartjes geworden! We zien elkaar snel weer! Ik heb er erge zin in!!
    Liefs en fijne zonnige dag vandaag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Judith,
    Wat een super vrolijke kaartjes..... En dat kwastje.....helemaal leuk!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een gave en originele kaartjes zo met de kwasten
    dank je wel voor het meedoen met DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh! dat is ZOOOOO supercool!!! echt geweldig!! mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen