zaterdag 25 september 2010

little baby saylor

Een felicitatiekaartje maken voor de geboorte van een zoon.
Dat lijkt niet moeilijk. Ik heb mooie plaatjes, schattige stempels, papier...
...en toch heeft het lang geduurd voor deze kaart klaar was.

Wat een frustratie, als ideeën uitblijven! en of ik nou echt tevreden ben, hmm?
Het is een clean-and-simple creatie geworden en ik heb nog zitten denken
of ik dit echt op mijn blog wil zetten.

Toch maar ...

Bedankt dat je kwam kijken!

Bedankt voor alle positieve reacties die ik tot nu toe van jullie mocht krijgen!!

(inmiddels is dit kaartje ook verstuurd en ik ben nog steeds niet zeker of ik het leuk vind)


12 opmerkingen:

  1. Gek is dat he, dat het ene moment het zonder nadenken lekker vlot loopt en het andere moment wil het maar niet lukken wat je ook doet :S ook heb er regelmatig last van! Maar ik moet zeggen aan het resultaat is het niet te zien, je kaart is prachtig!

    liefs

    Ps. Alles gaat helemaal super, ik ben nu bijna 37 weken zwanger dus het is echt aftellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuk kaartje! Mooi gevouwen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is herkenbaar hoor, niet helemaal zeker weten of je het nu wel of niet iets vindt. Maar dit kaartje is heel erg leuk hoor! Prachtig ingekleurd, leuke layout, helemaal goed hoor! Oh ja en soms heb ik ook geen inspiratie, heel irritant is dat, zit je met al je mooie spulletjs voor je, komt er niets uit je handen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enorm lief kaartje! net je blog gevonden via Greets blog...ben meteen volger van je geworden, want je maakt erg mooie creaties!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lief kaartje is dit.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms heb je van die dagen dat het voor je gevoel niet lukt! Dit kaartje vind ik heel mooi geworden. Super voor een jongensbabykaartje.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Judith, eindelijk tijd om op je blog te reageren. Je hebt het over mijn creaties maar jij maakt zelf hele leuke kaarten! En ook deze is weer een leuke. En nog onwijs bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That's a REALLY cute idea & the image is ADORABLE !!! Beautifully colored & great design.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind het anders een hartstikke leuk kaartje hoor! Niks mis mee!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dit kaartje nu pas gezien.
    Ik wist niet dat dit kaartje er was. Nou ja.

    Leuk kaartje, Judith
    Heel mooi. Dat matroos is zo schattig.
    Je hebt ook hele fleurige kleuren gebruikt.
    Superr..!!
    Groetjes Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen