dinsdag 6 juni 2017

Bij Oma Dee: Watercolouring

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Ik heb met water en inkt gespeeld.
Op Ranger Watercolor Cardstock met een penseel water opgebracht en vervolgens inkt.

De combinatie pink en oranje vind ik zo vrolijk!


Na het drogen met een die van Echo Park hello* gestanst.

Met 3D foam verhoogd opgeplakt op een basiskaart Card Shoppe Marshmallow en het gestanste woord in de uitsparing gelegd. 


Het leuke vogeltje is van Kesi'Art*. De set komt uit het pakket van de actuele iDEE&post.

Met Nuvo Crystal drops Morning Dew een paar subtiele accenten aangebracht.
De foto heb ik echter iets te vroeg genomen. Na een paar uur veranderen de Nuvo drops Crystal (clear) namelijk van melkachtig wit naar doorzichtig. Ze lijken dan net waterdruppels.

Nuvo drops clear is een van mijn favoriete producten de afgelopen maanden.

(de inktpads komen uit mijn eigen voorraad)

Dye Ink is zeer geschikt voor deze watercolour techniek. In de (web-)winkel van Bij Oma Dee zijn diverse merken en kleuren verkrijgbaar.
***

*Ondanks het winterse thema is de set van Echo Park prima het hele jaar door te gebruiken (-;

Ik wens jullie een vrolijk gekleurde lentedag!

9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook gek op de combinatie van oranje en roze. Op mijn bureau ligt al iets in die kleuren dat ik nog af moet maken. Jouw kaart vind ik prachtig! Vogeltje staat er echt leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kleuren. Mooi effect zo verhoogd opgeplakt. Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kleuren bij elkaar! En dat kleine vogeltje doet het er goed bij! Leuk zijn die heldere Nuvo drops hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo;n gave kleurencombi en ik ben er wég van! CAS op zijn aller-mooist.
    Ik kijk uit naar zaterdag!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier knallt die Farbe aber :)))

    Sei lieb gegrüßt
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, super kleurencombi! Even gepind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superklasse !!
    Da geht direkt das Herz auf ( und die Sonne) 💛💛
    Ganz lieben Gruß
    Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So eine tolle Karte. Ich mag die knalligen Farben. Und kesi'art Stanzen liebe ich sehr.

    BeantwoordenVerwijderen