donderdag 12 mei 2016

Swap met Annette #2

Goedemorgen,
wat leuk dat je weer komt kijken.

Vandaag de tweede opdracht van de swap met Annette, welke luidde:
maak een cadeauverpakking.


De maten van de verpakking heb ik aangepast aan het cadeau (een verzorgingscrème). 
Het mooie lint en de tekst happy zaten in het pakket.
De harten heb ik gestanst met behulp van Die-namics



Klittenband houdt deze envelop gesloten.


Het setje gaf ik in een (niet zelfgemaakte) doos aan mijn jarige zus.
De kleuren van deze foto wijken iets af. De allereerste foto geeft de originele kleur van het pakket het beste weer.

Dank je wel, Annette,
ik vond het leuk om met de mooie materialen aan de slag te gaan!
Het schattige stempelset heb ik nog niet gebruikt, maar dat komt zeker nog.


24 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend cadeau zo bij elkaar! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderschönes Geschenk hast Du bekommen Judith...
    Da hätte ich mich auch gefreut...
    Sonnige Grüße von Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er leuk en gezellig uit! Dat is met recht een echt cadeau, zo origineel. Ben dol op deze kleur, past bij het zomerse weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi!!! Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt! Ik vind de kleur ook supertof. Het zonnetje schijnt weer, en het is ochtend, dus huplakee... ren nu maar snel om een ijsje (wie weet in deze kleur te koop ;)). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent hier zo goed in. Super leuk pakket in een fijne kleur. Leuke verpakking en envelopje zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ganz tolle Farben und so hübsch arrangiert, Judith! Dein Set gefällt mir richtig gut!
    LG Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely stunning! I love how you co ordinate your colours ... so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi geheel! Mooie kleur, heel mooi gemaakt ook. De extra hartjes in de doos zijn een leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Judith,
    ich verstehe leider nicht, was Du dazu geschrieben hast, aber das Set ist wunderschön!
    LG, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooi cadeau heb je voor je zus gemaakt! Geweldig dat er in die niet zelfgemaakte doos zo veel mooie wel zelfgemaakte spulletjes zitten :) Prachtig van kleur is het ook. Super setje! Jammer dat ik geen zus heb die zulke mooie doosjes maakt als jij :) Heb trouwens helemaal geen zus, hihihi. Gelukkig wel een geweldige broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er weer prachtig mooi uit, Judith! Zo op elkaar afgestemd, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat mooi Judith en wat een prachtige kleuren :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze opdracht is een opdracht naar jouw hart. Wat heb je weer een prachtige verjaardags-verrassing gemaakt. Je doosje én enveloppe zijnn geweldig!!
    Je zus boft maar!
    Ik ken Annette niet, maar ga snel bij haar kijken wat zij heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan bij Annette geen swapp vinden? Doe ik iets niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw zus boft met zo'n zus:) Judith als je zo'n doos krijgt is de verpakking al om helemaal gelukkig van te worden. Wat geweldig allemaal! En ja ik hou van deze kleur(en) in al zijn schakeringen:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Guten Morgen Judith,
    was sind das für wunderbare Farben ;)) die Kombi von dem türkis mit dem weiß, irgendwie Sommerfeeling pur. Tolle Idee -- ganz zauberhaft umgesetzt.
    Dir ganz liebe Grüße Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cadeauverpakkingen zijn aan jou wel besteed, je bent er echt een kei in! Zo leuk weer dit, en geweldige kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig cadeau! Heel leuk dat iedee voor de kaarsjes ook! Ik heb weer veel ùmoois gezien op je blog, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen