dinsdag 16 september 2014

Bij Oma Dee: iDEE&post cadeaudoosje

Goedemorgen,

Het is weer inspiratie-DEE-nsdag.

Onlangs vroeg een vriendin van onze oudste of ik een idee had hoe zij op een leuke manier een cadeau kon overhandigen.
Ze had een dromen-vanger (navel piercing) gekocht en een ring. Ik vond daar het papier uit iDEE&post Indian Summer perfect bij passen.

Dus is Leonie aan het knutselen geslagen.
De basis, het doosje, had ik ooit eens gemaakt. Leonie ging snijden, heat-embossen, combineren en plakken.



en voilà
na een uur was het klaar (-:

Nog gauw foto's genomen, voor ze laat op de avond naar huis vertrok.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Bazzill 30x30
Inkt: VersaMark
Paperpad komt uit iDEE&post: Indian Summer

Meer inspiratie met de materialen uit iDEE&post september/oktober kun je HIER vinden.
Mocht je geen eigen blog hebben en je creatie toch graag met ons delen,
kun je een mail met foto sturen naar Bij Oma Dee.
Wij zetten de foto dan op het bord op Pinterest.

15 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk geworden, knap gedaan Leonie! En ik zie een veer❤️!

    Fijne dag, liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Judith! De cadeautjes passen quasfeer zeker heel goed bij het papier. Gaaf dat je die veer zo hebt alten uitsteken.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is nog vroeg ;) Zie nu pas dat de complimenten naar Leonie moeten! Bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een complete set op deze manier ! De vriendin zal veel lachen met dat gekriebel van die veertjes op haar buik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk geworden, Leonie heeft ook talent!

    Bedankt voor je hele lieve reactie op mijn post. We bloggen inderdaad over hele verschillende dingen, maar dat is juist leuk. Dus ik blijf trouw bij je langskomen hoor ;-). Voor wat de sterretjes betreft heb ik slecht nieuws...de code die ik daarvoor een keer van internet had gehaald werkt niet meer. Maar het is niet de eerste keer dat je daar je hoop over uit, dus ik moet maar eens kijken of ik een waardige vervanger kan vinden hihi. Ik vond hem zelf ook leuk, net als Joep - de kat van blogster Lia - hij ging met zijn pootje op het beeldscherm de sterretjes achterna ;-).

    Ik wens je een fijne dag, Judith. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Leonie heeft duidelijk talent. Wat een leuk cadeautje zo. Het papier past perfect bij het cadeautje. Vraag me wel af of zo'n navelpiercing nou echt prettig draagt, met al die toeters en bellen eraan, maar dat zal wel komen omdat ik al zooooo oud ben hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gemaakt, ziet er gaaf uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk knutselmoment! Heel leuk gedaan door Leonie, komt vast door de goede begeleiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van jou om te helpen en het resultaat is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Judith, wat heeft Leonie dit super gaaf gemaakt, zo leuk toepasselijk met de veertjes! Jee ik wist niet dat er ook al zulke navelpiercings bestonden, beetje eng hoor, hihi! Maar wel ontzettend gaaf! En al met al een super leuk kadootje om te geven! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leonie heeft talent en aan jou een goede coach; het doosje is zo leuk! Ben het wel eens met Miranda. Zal wel door mijn leeftijd komen haha; Fijne avond!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Judith, die Varpackung sieht so bezaubernd aus! Schöne Idee! Liebe Grüße und schönes Wochenende

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!! Werk je tegenwoordig met een lichttent? Zulke mooie foto's laat op de avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergaaf doosje is dit. de kleuren zijn ook weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen