donderdag 6 maart 2014

Mr Croc

Een leuke manier om een geldcadeau te geven vind ik nog altijd een bijzonder versierde envelop bijvoorbeeld of een doosje.
Voor de verjaardag van de beste vriend van onze jongste zocht ik dan ook naar een leuke verpakking en kwam ik op Pinterest een krokodil in de vorm van een pizzabox tegen.

Heel eenvoudig en toch grappig, vond ik. En daar was onze zoon het mee eens en de jarige ook (-:



De maten van Mr Croc en een full video turorial (in het Duits) vind je HIER bij Nadine.

Vielen Dank, Nadine, für die deutliche Anleitung!

22 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een erg leuke verpakking. Een kadootje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Super leuk om zo geld te overhandigen aan een jong iemand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje zo. Zo is het natuurlijk veel leuker om geld te geven en te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk! Wat een superleuk cadeau. Eén om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk! Kan me voorstellen dat de gever en de ontvanger er blij mee waren! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig, ziet er super gaaf uit ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idee. Ga ik zeker onthouden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf, mooi gemaakt, ga ik zeker ook een keer maken, dank je wel voor de link

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Judith,
    dat ziet er gaaf uit zeg! Voor een jongen helemaal leuk om te krijgen. Veel leuker dan een saaie enveloppe.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Judith,
    toll ist deine Verpackung geworden!
    Vielen lieben Dank für's Verlinken.
    Liebe Grüße
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja..Judith. dat doosje is zoooo leuk! wat een geweldig idee om zo het kado te geven. zo super.
    echt een krokodil look a like. ((: inderdaad op deze foto kijkt ie minder scheel...hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke doosje en leuke inhoud voor de harige.
    Erg leuke kleur ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice! Wat een monsterlijk cadeautje! Leuk ook dat de ontvanger er ook zo enthousiast over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zo een voudig vind ik hem niet:). Maar wel hartstikke mooi! Dit is ook veel leuker dan een envelop. Hij is zo gaaf greworden. En zo netjes gemaakt; ik geloof dat ik er niet uit was gekomen:)
    Fijne avond!
    Groeten,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat ontzettend leuk is dit geworden, Judith!!! Super!!! Een heerlijk cadeau zo, ik word er helemaal happy van om hem alleen al maar te bekijken! Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oo, wat een leuk idee! Mooi.......

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen