donderdag 22 september 2011

Diaper fold card

Een paar weken geleden was er ergens een 'diaper fold card' challenge.
Daar heb ik niet aan meegedaan.
Toch wilde ik dit model graag eens proberen.


Met een pons die ik geleend heb van Dora heb ik deze bloem gevouwen.

De blauwe bloem op de kleine tag is gemaakt met een Nellies-multi-frame-die.
Voor de afwerking van het gaatje, waar garen doorheen wordt gestoken,
heb ik de kleinste maat van de multi-frame gebruikt. 

De vlinders van Martha Stewart vind ik zo leuk,
jullie zullen ze nog heel vaak terug zien (-:

José, Ine en Dicky,
welkom op mijn blog!!

Morgen is het Knutsel & Zo dag.
Margriet en Annemarie & Merit laten ons weer zien,
wat ze met de leuke spulletjes uit Karins webwinkel hebben gemaakt.

Fijne donderdag!


30 opmerkingen:

  1. wat een leuk modelletje.
    Mooi die bloem op die tag.


    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mooi modelletje en erg mooi gemaakt. De bloem vind ik ook heel mooi zo. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, Judith!
    Wat zijn die vlinders prachtig!

    Groetjes van Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Wij maakten vroeger altijd zo portomeneetjes als we winkeltje gingen spelen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden! Die bloemetjes zijn mooi!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart...en de vlinders zijn prachtig!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi diaper folder!
    mooie tierelantijntjes erbij. prachtig geheel!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met prachtige details!! Chique om hem in een zelfde kleurstelling te houden.

    Groetjes Helga

    ps. hoe zat het nou met judith en felle kleuren ?! hahahaha......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Judith! De gevouwen bloem is ook schitterend gemaakt en ik ben weg van het papier wat je gebruikt hebt.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk joh!!!
    Leuk om te maken he?
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vrolijk geheel zo, leuk zo'n apart model.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model kaart! Weer eens wat anders. De bloem is ook erg mooi geworden. Ik herken hem uit het logo van K&Z.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We hebben voor een tijdje terug op het DCL blog deze challenge gehad jij hebt er een heel erg mooi exemplaar mee gemaakt zeg, mooie kleurtjes ook en leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie creatie.
    De vlinders zijn inderdaad erg mooi.
    De kleuren van de kaart zijn erg vrolijk.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith!

    Wauw, wat heb je er weer een mooie kleurengeheel van gemaakt, dat vind ik bij jouw creaties vaak zo mooi gedaan! Leuk het met oranje hier en wat een rappige vorm! Mooi!

    Groetjes uit San Francisco!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toppertje!! Die is goed gelukt hoor Judith!!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk kaartje, heel leuk met de labels en mooie bloemen heb je gemaakt.
    de vlinder zijn inderdaad erg leuk en heel mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Handig he dit model, leuk om geld in te geven of een tag in dit geval! Mooie uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een prachtige kaart!! Mooie fleurige kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er kei leuk uit en mooie kleuren heb je gebruikt het is een vrolijk zakje zo!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi model en lekker fris in deze kleuren. de vlinders maken het mooi af.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit ook weer mooi gemaakt! Maar volgens mij maak jij alles mooi :) En die vlinders, die hóren gewoon op jouw creaties! Heel fijn weekend toegewenst! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem super! Die bloem ook!! Mooi en fris van kleur en ja, vlinders... helemaal mee eens!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kaart, leuk voor als je geld geeft. Ik ben nooit zo weg van oranje maar in deze combinatie vind ik het toch erg leuk en vrolijk. Ga hem zeker een keer namaken. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een top diaperfoldcard! Wat een naam he! Lekker kleuren ook. Ik vinnum super.
    Ik ga op 6 oktober verhuizen Judith. En op 5 oktober is de overdracht van het nieuwe huis en als klap op de vuurpijl zijn we op 7 oktober van ons oude huis af. Hoezo strak gepland!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk zo gevouwen en prachtig versierd! Mooie bloem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach wat is dit een schattig modelletje zeg!!
    Ik vind hem erg leuk. Ik heb net ook met veel plezier je andere werkjes bekeken. Ik was de afgelopen erg druk en er kwam niets van scrappen en bloggen, maar ik ben er weer.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Judith, ik vind het helemaal geweldig, en de kleuren zijn weer zo mooi op elkaar afgestemd. Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wij maakten die voor de kleuters als drinkbekertje voor de grap want na 1 keer drinken is het ding natuurlijk al lek maar goed.
    Heel mooi gemaakt hoor, dat gaatje zo afwerken ook een super idee!
    Dank voor je lieve woorden, de kuur sloeg niet goed genoeg aan dus ik krijg nu een stevigere en zit met een lap top af en toe wat rond te kijken op jullie blogs en moet de hele dag met voet omhoog alles commanderen grrr echt niks voor mij. Hopenlijk kan ik weer snel aan de knutsel.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen